torsdag 3. april 2008

750 protesterte mot voldtekt nu i aften

Godtfolk!

Den lærde quinde deltok i aften i fakkeltog i sentrum for å vise avsky mot de mange voldtektene som den siste tiden har funnet sted i nattens mulm og mørke her i Stavanger. Frøken Hildegunn og Anki var også med. Mange unge quinder og feminine menn er for tiden redde for å gå ut på byen for å nyte sterkere saker i helgene. Selv er jeg ikke redd for annet en uskolerte taskenspillere. Både fylkesordfører og andre talte til folket i anledning fakkeltoget. Efter å ha gått i toget gikk vi en snartur innom Sting og kastet innpå hvert vårt ølglass, før vi gikk hver til vårt for å slappe av mot natten.

Dagen har ellers ikke bydd på det helt store. Jeg slapp å påta meg vikartimer i dag, men fortsatte med dialektlære i min egen klasse. I heimkunnskapstimene i dag gikk vi igjennom teoretisk stoff. Min skallede nabo var også på skolen i dag og sier at han nu føler seg såpass pigg at han også vil være med oss på LLH-fest i morgen aften. Festen skal finne sted ved de røde sjøhusene der nede ved kaien. Denne gangen er vi invitert på vorspiel til Anki, så det kan bli spennende. Jeg har aldri vært hos henne før, skal derfor møte Hildegunn i sentrum først for å ha en veiviser.

En god natt bedes eder alle! Toril

Ingen kommentarer:

Site Meter