lørdag 13. februar 2010

I aften skal man til Jarlfrid sammen med naboen

God lørdag!

Det er en flott dag i Stavanger i dag med sol fra blå himmel og gradestokken på altanen viser omkring en kuldegrad, men det blir nok varmere efterhvert som solen får et stadig bedre tak utover dagen. Det eneste forstyrrende elementet er en nabo, som hugger ved til den store gullmedaljen et par hus lenger opp i gaten her. Mor og jeg nøt en god frokost mellom omkring klokken 9.30 og 10.30 i formiddag. Jeg spiste to skiver grovbrød med smør og kokt skinke på, drakk et glass med kulturmelk samt et lite glass med juice. Da man var ferdig med frokosten kokte jeg opp en skvett med svart kaffe og tok frem noen kringlestykker til. Man burde kanskje gått seg en tur når været er så flott som nu i dag, men det har man altså ikke gjort. Dog har naboen og jeg vært en tur på Prix i dag og handlet inn det nødvendigste til helgen.

Vi har spleiset på en potteplante til frøken Jarlfrid, viss kalas begynner klokken 19.30 i aften, men naboen og jeg tenkte vi kunne ankomme omkring klokken 20. Den sedvanlige gjengen samt et og annet ikke fullt så sedvanlig fjes dukker nok opp på Storhaug i aften og i følge Hildegunn, som man talte med i går aften, er planen å gå på byen rundt omkring midnatt. Man kjenner ikke til andre kalas-planer i aften, i alle fall skal Frits ta det med ro denne helgen, og Einar, Over there samt andre typiske vorspiel-arrangører har man ikke talt med denne uken, så da så. Hildegunn røpet til meg på telefonen i går hva hun hadde kjøpt til Jarlfrid og et stikkord er sexleketøy. Skål for det!

Nina skal visstnok ha reist på ferie til Finland denne uken, så da har man i alle fall et navn som uteblir i aften. Jeg har ikke sladder å by eder på i dag, men kanskje man har flaks og snapper opp et og annet i aften, som man så kan dele med bloggens lesere i morgen. La oss nu inderlig håpe på det samt at det blir mange flotte quinder å se på i aften. Skål!

Toril

Ingen kommentarer:

Site Meter