onsdag 24. februar 2010

Sykedag i villaen

God aften!

I dag måtte jeg holde meg hjemme på grunn av hodepine, en vond hoste og tidvis ørhet. Hodepinen er noget bedre nu, men de to andre lidelsene vedvarer. Man blir nok hjemme i morgen også, noe jeg må telefonere rektor om på morgenkvisten. Da jeg telefonerte i morges antydet jeg dog at jeg nok var tilbake på post igjen i morgen, men det ser visst ut til at det er et eller annet virus man lider av og da går det nok mer enn en dag før man atter er skikkelig på føttene igjen. Jeg var ikke helt i slaget i går aften heller, så det hadde nok allerede begynt å herje, men det var bare halsen som var vond da.

Det er faktisk noget ubehagelig bare å sitte foran computeren og skrive, så det blir med disse ordene i dag. Kall det gjerne en bulletin om helsetilstanden, men uansett satser man på å komme sterkt tilbake i morgen eller fredag. Jeg kommer til å bli meget gretten hvis jeg må holde meg edru på grunn av helsen denne helgen også. Man krysser fingrene for en rask bedring.

Ydmykt, Toril

Ingen kommentarer:

Site Meter