tirsdag 15. juni 2010

Endelig noget sol igjen

Godtfolk!

Et lite innlegg også i dag, men alt er dog bedre enn intet. Man har atter fått tilbake solen i byen efter en del regn og vind i det siste, skjønt det har vel blåst noget i dag også. Årsaken til at man ikke fikk skrevet et innlegg denne helgen skyldes delvis at man havnet på nashspiel ute på Jørpeland i Strand kommune og således måtte sove over der til neste dag. Stakkars mor; hun ble nemlig ikke telefonert før lørdag formiddag og hadde lurt meget på hvor den ville datteren hadde tatt veien...

Det var nemlig kalas i villaen fredag aften med åpent hus og 8 gjester. Hadde jeg hatt bedre tid skulle jeg referert detaljert fra alt man foretok seg både i villaen, på byen (dog ikke Hot Open Mind denne gangen) samt på Jørpeland, men grunnet det faktum at både villaen, mor og lærergjerningen krever en hel del denne uken må jeg nedprioritere blogg-skrivingen akkurat nu. Kan nevnte at quinden som inviterte til nashspiel på Jørpeland bærer navnet Karin, for de av dere som kjenner til de fleste lesbiske quindene i Stavanger og omegn. Må simpelthen også nevne at frøken Hildegunn fant seg en viril ungjente for helgen, men jeg skal ei røpe hvem...

Årsaken til at det er så meget å gjøre på skolen nu er at to av mine kolleger ble sykemeldte henholdsvis fredag og mandag - og det ut skoleåret. Jeg ble beordret til å ta over den ene klassen denne siste uken og da kan man ikke tulle bort tiden på internett. Dessuten ble min mor syk på søndag og vi hadde legen her, men hun er bedre igjen heldigvis. Det får holde for i dag, men jeg lover å komme tilbake med et mer fyldig innlegg i løpet av uken.

Toril

Ingen kommentarer:

Site Meter