fredag 14. oktober 2011

64 år i dag!

Det vil bli en rolig feiring av min 64-års dag i villaen i aften. Kun naboen, min søster Anne-Grethe, Turid og Tove Johs-Castell er ventet og det blir kake og kaffe på bordet.

Grunnen til at jeg ikke orker å holde drikkegilde i anledning dagen er at jeg tok den temmelig langt ut sist helg samt at jeg har ønske om å være 100% oppegående når skolen begynner igjen på mandag. I løpet av dagen har jeg fått hyggelige telefoner fra begge mine søstre på østlandet, telefon fra min sønn i Tyskland og hyggelige hilsener på Facebook. Naboen var innom med en pakke tidligere i dag og under papiret gjemte deg seg en pakke med rød mikstur og dertilhørende papir. Tusen takk!

Nu skal jeg bake nøttekake til i aften. Fra før av har jeg bakt bløtkake, dessuten har jeg både is og sjokoladekjeks på lur.

Toril

Ingen kommentarer:

Site Meter