søndag 30. oktober 2011

Rapport fra 0ldboys ringe dagbok (fra gaysiren)

I dag har jeg æren av å publisere noen få avsnitt fra den meget velskrevne dagboken til herr 0ldboy, tdl. ansatt betydelig høyt opp i hierarkiet ved UIS, nu pensjonist med late dager der nede i Thailand. Herren, viss egentlige fornavn er Ivar, ble viden kjent i Stavangers skeive miljø omkring årtusenskiftet for sine røffe sammenkomster i sin ringe villa i Murgaten. Så sent som i sommer ble det arrangert drikkegilder i regi av nevnte herre i hans flotte villa på Vestre Platå. Her følger utdraget:

"I går antydet Jack at man kanskje kunne tenke seg å ha halloween-fest hos meg i år også, og jeg sa det var greit for meg dersom de ville komme. Vi kommer tilbake til saken, det er mulig at flere av dem må jobbe, så da blir det jo ikke noe av det. Vi får se, det blir i så fall til helgen.

Jeg spiste middagsrester fra i forgårs og de smakte faktisk enda bedre i dag. Ellers har jeg tygget litt diverse sorter nøtter og spist en ostebit med noen få druer til. Og så har jeg omtrent bare drukket vann. Jeg fikk med meg Dagsrevyen mens jeg spiste, og nå har de omsider plassert Anders Magnus i Bangkok, han sto der i gummistøvler og rapporterte. Deretter la jeg meg i badekaret og leste halvannen time. Ingenting spennende på Camfrog i dag. Det jeg har gjort mest av på internett i dag, er å oppdatere meg på situasjonen i Bangkok." (27. oktober.)

"I Bangkok venter man fortsatt på oversvømmelsene, det er bare noen få og små oråder langs elven som er oversvømt så langt. Jeg så et kart over hvor høyt vannet vil stå i diverse deler av byen i verste fall. Det var jo slettes ikke så ille, mesteparten av byen vil få maksimum 10-12 cm vann i gatene, og dermed skulle vi tro at det kanskje ikke blir noe som helst de fleste steder, siden dette var i verste fall. Men områdene i nærheten av elva, som deler av Silom og Sathorn, kan få mellom en og to meter." (28. oktober.)

"Som forventet fikk jeg ikke blund på øynene sist natt heller, jeg lå for det meste og leste i «Clarissa Oakes», og hver gang jeg prøvde å sove begynte beinplagene igjen. Jeg lå i senga til klokka seks, da sto jeg opp og la meg i badekaret og leste videre i nesten en time. Siden jeg hadde så god tid og det ikke er så varmt tidlig på morgenen, la jeg i vei til fots til hospitalet. Det er omtrent 4,5 km å gå, men det gikk helt fint i det nydelige været. Jeg brukte nesten en time og kom ti minutter for seint, men det er det ingen som bryr seg om her i landet. Tok et par pene blomsterbilder på veien." (29. oktober.)

"I kveld ringte Einar U fra Pattaya og hadde noen spørsmål om fly til Chiang Mai som jeg ikke kunne svare på, men de har i hvert fall planer om å komme til Chiang Mai for noen dager fra i morgen kveld.

Treningsguttene var for øvrig meget aktive på Camfrog i kveld. Vanligvis trener de bare og holder på å tulle litt med hverandre, men i kveld ble det full pakke, der to av dem etter hvert ble så kåte hadde sex for åpent kamera, mens treneren eller innehaveren, som jeg kaller ham, vimset rundt med kondomer og glid, samt stilte webkameraet inn i de mest gunstige posisjonene. OMG sier jeg bare." (30. oktober.)

Ydmykt, Toril.

Ingen kommentarer:

Site Meter