lørdag 21. juli 2012

Vorspiel i villaen, grillfest i Murgaten - hvem dominerer på HoT Open Mind?

God lørdag, ærede lesere!

I aften ligger det an til å bli full rulle og ville tilstander på HoT Open Mind, som altså er Stavangers homofile- og lesbiske nattklubb, om noen fortsatt skulle være i tvil. Her i villaen skal Hildegunn, Turid, min skallede nabo og naturligvis meg selv innta sterkere saker nu i aften for å feire Hildegunns store bragd. Hengejurene og sine 54 år til tross, sist helg hadde hun sex med quindemenneske nummer 50 i rekken - og dette har hun altså bestemt at skal feires her i min ringe villa nu i aften. I anledning at det er en spesiell feiring har hun gått til innkjøp av noen flasker med sterkøl på vinmonopolet, i tillegg til noget pils. I Murgaten, hvor herr Oldboy bor, ringes det også inn til kalas nu i aften. Det avholdes grillfest fra klokken 19.00 og utover og man antar at de fleste beveger seg ned mot HoT Open Mind mot midnatt, og når både Torfæusgaten og Murgaten skal til byen for å herje, da kan det bli heftig i lokalet! I tillegg er det sammenkomster hos Hansemann, Steffen og hos Anki, og sikkert mange flere steder. Skål!

Den lærde quinde er også invitert til grillfesten i aften, men har takket nei til selve grillingen. Dog har jeg lovet å prøve å komme innom senere på aftenen, da i så fall i følge med Turid, Hildegunn og min skallede nabo. Man har selv aldri hatt æren av å ta denne berømte bakgården i nærmere øyesyn, men naboen var innom på snarvisitt under en sammenkomst der for omkring en 10-12 år siden. Den gangen var det fullt av unggutter der, husker han. Når jeg inviterer til kalas er det aldri fullt av ungjenter her, dog har jeg i årenes løp hatt den ydmyke æren av å ha besøk av både ungjenter og unggutter her i min ringe villa. Steffen, Kristian, Tommy og Marius har alle vært her, ungjenter som Michelle, Line og Kine like så. Jeg mener nu engang at alder her lite å si for hvor festlig man får det. Det hele kommer helt an på hvor meget hjemmebrent eller annet fluidum man heller nedpå... Skål!

Man hadde planer om å skrive litt fra dagen ellers og, men tiden har rent i fra meg, så jeg sier bare skål og bank i bordet!

Toril

Ingen kommentarer:

Site Meter