onsdag 10. oktober 2012

Livet nærer sin ende, trolig!

God aften!

Vel er dagens overskrift noget dramatisk, men så er da også helsen meget dårlig for tiden. Lungebetennelsen er på retur, men både bronkitt (med stygg hosting), gikt, slapphet og tiltaksløshet herjer skrotten og preger tilværelsen. I aften er det spesielt ille. Min snille søster, Sissel, er hos meg for tiden og gir meg trygghet i hverdagen. I dag laget hun middag til meg og hun har vært på Stokka sykehjem og besøkt vår senile mor. Selv orker jeg nesten ingenting. Jeg har ikke engang orket å besøke mor på sykehjemmet, dog tok jeg i formiddag en kort telefon til henne for å informere om at jeg fremdeles hadde adresse Torfæusgate og ikke Eiganes gravlund (selv om gaten ligger temmelig nær gravlunden.)

P.g.a. at helsetilstanden er som den er orker jeg neppe å forfatte flere innlegg de nærmeste dagene. Dette beklager jeg på det sterkeste.

Toril

Ingen kommentarer:

Site Meter